fredag 23 juli 2010

Lever och dör och inget internet

Så jag jobbar och sliter 5 dar kvar nu har bott hos pappa hela veckan, känner mig stolt har klarat mig utan internet och tv i mitt rum hos pappa var visst trasig en tv vad skall jag hita på jo läsa Harry Potter och dödsrelikerna, wow har fortfarande takten kvar har kommit halvväg igenom den och jag läser bara innan jag skall sova...

Har tagit bussen hem nu i 3 dar vilket är sådär roligt, tar någon som går från busshållsplatsen ocftats är det 71 Hjällbo går av där tar spårvagn 9 eller 4 åker in till centralen för att sen ta lila hem... tid 1h och 45 min

Veckan har vart inte KUL jobbig men alltid haft något att göra vilket 'r bra nästa vecka skall jag visst  hjälp p2 hatar P2 de är så slö och "PLACERAR" ett ord som går ut på att man skall ge andra skitjobben...Not Kul!

Imon blir det Lisa och stanna där för att sen åka till pappa igen, inget internet förren på fredag nästa vecka så om alla undrar jag har flyttats tillbaka till år 1988 , doc fins det roliga filmer på 80 och 90 talet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar