torsdag 23 augusti 2012

Miner money money always funny friday th24

Får lön imorgon så gött, och på tisdag så är det LONDON med Rebecka, så imorgon skall jag köpa en digitalkamera. Jag funderar på panasonic lumix DMC-TZ30 eller en Nikon coolpix s9300.  Men det lutar mer åt panasonicen bara känns rätt när jag har läst om den på nätet men vill gärna hålla i den och testa innan man bestämmer sig. Sen skall jag även ta ut pengar till resan och även köpa parfym allt är slut sen kommer även de underbaraste Linn och Pernilla hem till mig på jacuzzi kväll, älskar dem de är helt underbara. De har vart med om allt helt sjukt, snart 5 år sen vi träffades och nu har det blivit en lång och härlig relation som vi har tillsammans vi har blivit mer ärliga och älskar varandra mera känns det som.

London snart





sitter med mammas iPad och jag kan inte bestämma mig hur jag skall jag göra jag har skickat iväg en ansöka om KOMVUX och sitter ett klick bort från studieuppehållsansökan,helt sjukt ingen aning vad jag vill göra en sak är säkert jag vill ha tillbaka glöden jag hade i gymnasiet och jag har inte haft den på två år bara känt hopplöshet och deprimerad, det kanske inte syns men i mig så känns det så. Alla har en massa förhoppningar om mig och jag vill inte ha dem på mig jag vill inte och jag vet inte hur jag skall säga det till någon eller ens till mig själv. Nej nu skall jag ta det lugnt och bara sitta framför TV4.... Syns senare då kanske jag har kommit fram till något kanske kanske inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar