måndag 3 december 2012

Bakning




igår bakade jag pepparkakshus, det blev ett speciellt hus och jag funderar att sätta dit min special ängel utan huvud och gubbe som är sne och utan arm. idag gör jag lussekatter till teatergruppen som stannar kvar, det blir secret santa öppning,  massor av kakätande och mys. längtar. idag har jag även jobbat på kyrkby och har antagligen jobb imon också. jag har även gjort klart två uppgifter till skolan och läst halv jane austen. det går bra som det ska, det rullar på.



 mitt liv just nu, denna månad blir det betala av Egypten och sen jobba jobba jobba.

funderar på att bara jobba nästa år och skita i GU. Mår mkt bättre när jag inte ens tänker på det, det är liksom inte jag känner jag. vet inte får gå och tänka på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar