tisdag 19 november 2013

gå, springa, hurtbulle!

Idag så zumba jag!

jag dansa så svetten kom, hade järnsmak i munnen, men det kändes helt fucking jävla underbart att äntligen göra något! Så vi får se vad som händer. Imorgon ska jag vikariera i Nol, tänkte gå dit då jag börjar kl 13:30 men får se kanske får bli bussen iaf.

Övrigt mitt körkorttillstånd har gått ur tiden så nu får vi beställa ett nytt, jippie, tur att man har en budget för sådana här grejer.

övrigt så har jag  skrivit ut mitt CV, fått mitt anställningsbevis, samt letat reda på alla betyg från gymnasiet  och skrivit en "böcker säljes" lapp och ska in till stan för att sätta upp det samt lämna en bok till en person som är en lärare... wow

annars har det vart en lugn dag förutom zumban som var rolig men jobbig. Nu ska jag hitta på något att göra, kanske ska skriva ut mer CV:n och dela ut nu under torsdagen, få något gjort!


I framtiden vill jag ha en liten pissekatt men det får bli när jag är "stor"!

sommar vill jag ha men först nyår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar