tisdag 28 januari 2014

trygg och snäll

trygg och snäll har jag hört att jag är idag. jag är snäll för mycket men jag inser att om jag gör goda gärningar för andra så upfattas jag snäll och det är bra. Trygg anser jag att jag är för varför ska man vara otrygg i sig själv det är ju bara en själv som kan ändra på sig ingen annan. iaf jag skottade våran uppfart samt verandan och sen gick jag över till grannarna ch skottade hos dem sen gick jag till den andra. vilket är mysigt det var skönt att skotta motion och god gärning i ett, fick blommor av den första familjen jag skottade en stor härlig tulpanbukett och då känner man sig uppskattad. pratat om framtid med den ena grannen och man mår bättre när man kan prata med sina grannar. mår bra lunchade  med Rebecka köpte presenter till lördagen och åt semla. jag mår toppen imorgon hoppas jag att jag inte är reserv längre på mrl och kan träna. mitt mantra över passet var sommar 2014 och sen var det år 2014 det bästa på länge! ja man får skapa något som  man kan hålla, har lite ont i rumpan men inte så mycket. ja det var väl att för idag. mysigt när man mår bra och har gjort saker som är bra då mår man bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar