måndag 17 februari 2014

Viktig tid framöver

okej. jag har blivit vald att sitta som styrelseledarmot i teatervinden, delvis att det inte var någon som hade tid men också för de tyckte att jag var passande.

Annat idag så har vi pratat med körskolan om halkan och riskettan samt med andra som precis tagit körkort om halkan och nu har vi bokat ett datum vi är på god väg (jag och syrran)

idag köpte jag även teori paket samt övnings och så och har under dagen suttit och läst teori om fordon för man kan visst inte hoppa direkt till teoriprovet utan att ha fått godkänt på alla övningsdelar och jag har precis klarat fordonet. det tog ett tag det var 20 frågor och man skulle ha max 16 rätt för att få godkänt efter att ha läst igenom teori, skrivit ner  (förenklat och tittat på de när jag var osäker)  så  fick jag tillslut 17 p . ett fucking godkännande över gränsen så har jag gått över till trafikregler. 20 frågor där med ligger mellan 11-15 rätt på frågorna och man ska ha 16 rätt för att gå vidare men nu är jag typ helt slut i bollen så kör vidare imorgon tänkte jag. och nej i framtiden ska jag inte kolla i mina papper men det var så skönt att få gå vidare, ska ha 20 på allt innan jag gör något fucking teoriprov, jävla gött kan jag säga nej hejsvej leverpastej

kort på de då


nöjd eller nöjd!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar