måndag 15 mars 2010

redovisning imorgon

Så idag är det sista dan innan redovisningen på projektarbetet, jag är nervös men ändå inte, jag är nervös på ett bra sätt. Iallafall vill göra mer ismer och popkonst, det hade varit roligt att göra.

av projektarbetet har jag blivit bättre på
- ta inspiration
-skriva fakta
- lärt mig om olika målastilar. t.ex. akryl och olja
- att det kan gå skit

så i helgen blir det första helg repet till esteternas slutproduktion dödligt gift- en oändlig saga, och nej jag har fortafarande inte sett filmen än, förutom för fyra års sen.

gjort hunden idag, nu närmar det sig, frambenen är på plats, nu fattas bara höften... iiihhhh det pirrar i kroppen.
 skall bestämma en helg då jag skall fara till moster Lena igen. Ha så kul på slutet av måndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar