måndag 29 mars 2010

Så, jag har inte lagt upp på väldigt länge, känner mig ledsen pga detta och vill faktiskt skriva på bloggen alla som undrar. Har haft väldigt mycket att göra, helg rep och uppgifter som skall lämnas in. Men nu kommer jag tillbaka till bloggen.
Snart är det påsk, och med påsk kommer påsklov,, vilket kommer att bli skönt isisådär 2 dagar sen kommer jag längta efter skolan, och bli helt rastlös. Vilket inte är så bra enligt mig, får komma på något projekt på lov, dessutom är det dags att göra högskoleprovet, läskigt.

Snart är det dags för premiär för Dödligt gift - en oförglömlig saga, "REKLAM"(bara så alla vet). Tycker att alla teaterelever som gör "sagan" speciell är så otroligt duktiga. Ni är underbara och så duktiga.

Snart börjar Bones, den 1 april faktiskt och jag kan knappt vänta, jag ser ju såklart på fredagen men så underbart, älskar den serien+ GLEE + 10 things I hate about you (en serie som är baserad på filmen med samma titel).

På torsdag så skall man träffa pappa och åka hem till farmor. Trevligt tycker jag, dessutom kanske man kan önska äpplekaka med vaniljsås.

Ingen bild idag, men snart är det två veckor sen projektet var klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar