måndag 14 mars 2011

Måndagen

Var dålig inatt, mådde inte bra, hatar det, mår bättre nu men är ändå hemma från VFU:n. skall dock gå imorgon om jag inte måsr dåligt igen, tog febern imorse och hade 36,9...Bara några grader högre än vanligt...så så sjuk är jag nog inte....länge sedan jag gjorde ett inlägg men har typ vart upptagen hela tiden.

Idag är det Favoritlåt... jag har några favvosar på spotify som är Man in the Moon av Nils Lofgren och iggy pop the passenger. På youtube så är det Adele- someone like you. Enligt mamma så gillar jag hissmusik, men jag tycker inte det är hissmusik, jag tycker det är lugnande, inte popigt och underbara texter...

Hoppas att jag inte blir sämre och Bones på fredag

1 kommentar:

  1. Hej gummsan! dags att ändra lite på din blogg? Borde de inte vara vår i Annas hjärta :) Puss på dig gumman!!

    Carrå

    SvaraRadera