torsdag 3 mars 2011

Fryser

Jag förstår intehur jag kan jag frysa och så jag är typ trött hela tiden, så fort jag får sovmorgon sover jag för mycket, alldeles för mycket. Jag kan inte somna på kvällarna/natten pga av något som jagar mig och jag vet inte vad det är, det är jobbigt. Ville vara vaken idag på bussen hem men somnade i Surte. Det resulterar i att vakna upp sömning på Nödinge station helt yrvaken och inse att man skall gå av...

Idag har våran basgrupp varit superbra, vi har jobbat med grovjobbet på vårat Cafémysteriet. Skönt då har man det bortkopplat, typ!

Måste hitta bok till boksamtalet innan lördag, alltså får jag gå till biblioteket imorgon för att analysera den, jobbigt. Får fråga bibliotekarien om råd...

Mer som har hänt idag är typ inget, åkte med mamma till ICA, pantade burkar och träffade Julia, alltid lika trevligt. Köpte helgmat ätit. Skall snart sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar