måndag 28 februari 2011

Tillbaka från Borlänge

Så igår kl 17 så var jag hemma igen, finally säge jag, 8h i buss är sådär kul asså! Hade det underbart i Borlänge och det blev inte såmånga kort, 17 kort. Men vi festade på fredagen, lördagen blev bra runt 15, innan var det bara blää, säger jag bara. Jäger är inte bra på tom mage. Mötte många sköna människor från dalarna!

 Karlstad, halva vägen avklarad!
Tycker synd om de som bor i Molkom, detta var busscentralen...?
 Ensamma tallar/granar?! på fjället

Idag har jag vart inne i stan med Carrå och shoppade böcker och lite kläder detta hittade jag. allt var på typ 400:- för jag hade presentkort på Bokia för 300:-

Jegginsarna kostade 299:- och koftan 99:- och tröjan/party outfiten 179:-

Böckerna kostade 89:- (disney)Skattkammarön 79:- och Elsa Beskows 59 (Tänkte ha den till boksamtalet)

Dagens av något är tadam: Favoritfilm. Jag har verkligen massor med Favoritfilmer somEn prinsessas dagbok (är kär i den filmen), Notting hill (såklart!), Men in black (underbar tycker jag), och när Harrry meet Sally (Mycket hjärtan till de filmerna). 


Nej, skall nog ta och göra en bananasplit, eftersom jag klarade VFU-uppgiften!
Det får bli det sista kortet för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar