fredag 18 februari 2011

Frukost

Har precis ätit klar den bästa måltiden på hela dagen, jag pratar naturligtvis om frukosten som man skall äta varje dag, like I do!

Idag blev det lingongrova och risifruti mannagryn. Älskar youghurt, men orkar inte välja, det finns så många sorter, vilket jag hatar....vill ha en god, och det finns så många man vill äta.

Sitter hemma och väntar på att få gå ner till torget och åka buss in till stan, slutar nämligen 16°° och hinner inte hem till zumban,vilket jag hatar! Zumban är ju bäst... exakt om en vecka åker jag till Borlänge, till lisa, väntar som satan känns det som.....Vill ha nästa vecka nu!

Dag åtta skall handla om favoritparfym och jag har en som jag bara älskar, det var först syrrans men hon är mer inne på musk och så, denna passade mig kändes det. den är av Puma.Tror inte den finns kvar i sortimentet och jag behöver en ny!


För ungefär 40 min såg jag Bones, the valentine episode. gud vad jag älskar den showen, nu när Hannah är borta, känns det bättre. Tur det!


Nej off till rummet för at ta på sig kläder...See you maybe later!


Bjuder på morgonrufset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar