onsdag 2 februari 2011

Ute i februari

Idag gick jag upp kl 11°° och för en gång kände jag ingen press alls, jag kunde bara vara. jag gjorde en skön frukost sen bakade jag muffins. De blev jättegoda. Gick ut och gick i 1h, fotade ute också, gick den vanliga rundan runt sjön. Ramlade på berget som det finns och bet mig i läppen, inte skönt.

När jag kom hem så ringde jag Julia, läste på hennes blogg att hon mådde sådär, och ville bara prata. Verkligen trevligt att höra hennes röst. Lite skratt gör dagen. Skall städa rummet eftersom jag inte gjorde det i söndags, måndagen var jag borta och zumbade orkadeinte efter det, tisdagen blev det uppsats skrivande som inte gick bra och idag skall jag göra det.Böcker handdukaroch KLÄDER ligger på stolen jag har på rummet och golvet...


Lite bilder från idag








Nu luktar jag skog och i kväll blir det RPM, längtar....  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar