söndag 13 februari 2011

Helgen

Ja, i fredags var jag med Carrå på 100 dagars festen på parken, dansade massor och träffade flera trevliga esteter. Mycket trevligt efter en dag i tentaskrivandet. skrev salstenta för första gången i fredags, skitnervös och vet verkligen inte hur jag skulle skriva eller vad jag har skrivit.

Lördagen var det dejt, jag var moraliskt stöd och jag skulle också dejta carrås dejt kompis, komplicerat men ja...Vi åt indisk mat, vekligen jättegott, hon min "dejt" betalade allas mat... ovant ja!
Vi satt där och tjata i ung 2h, min käft gick som ett...!
Sen gick vi till bion det var kallt! men väldigt trevligt, Carrås dejt betalade bion... Omg, de öppnade dörrar och så, det kändes verkligen ovant det där...De även körde oss hem!

Idag vaknade ag upp hos Carrå vi låg och prata om gårdagen...Hon fick sms typ hela tiden, gick och åt frukost/mat och bakade kladdmuffins, sjöng och hade det väldigt trevligt.

Imorgon är det första dagen på delkurs2 i LSK110 ahhh, mycket som skall läsas nu...

Som sagt uppdaterera nu så jag har glömt att skriva/ eller nja inte alls, bara hoppat över det... Skall säga mitt favorit plagg och jag måste säga att det är inget plagg utan det är mina raggsockor, så sköna! om det måste vara ett plagg så får det bli Jeggins, så skönt!

Vill ha vår nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar