torsdag 10 februari 2011

Godkänd+ favoritband/artist

Ja, idag när jag pratade med julia så fick jag reda på att man kunde se omtenta resultat och jag hade fått G, har alltså blivit godkänd på den jävla omtenta, är överlycklig. Julia blev också Godkänd på den så bara en massa grattis till henne säger jag bara, vi är så jävla BRA!!!

Imorgon är det salstenta för första gången, är skitnervös men efter att ha pratat med Julia så känns det lite bättre. Vet lite hur jag skall skriva, känns det som.

Som sagt dag fem och då skall det vara favoritband eller artist och fan vad svårt men jag måste ändå säga att jag har två band jag har vuxit upp med i hela mitt liv och ligger väldigt nära mitt hjärta. Det är QUEEN och ABBA. Känns inte sådär jätte vanligt att en 20 åring säger ABBA (hade sina upps under 70-80 talet) och QUEEN samma där. men Allt som har med 70-talet ligger väldigt varmt hos mig.'
Tycker att vintern kan försvinna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar