onsdag 23 februari 2011

Skall packa och läsa

Idag skall vi packa eller aaa jag skall packa för resan till Borlänge. Längtar verkligen till Borlänge och min fina Giraff Lisa. Awww längtar... Skall sitta på en buss i 8h innan vi kommer fram. De som skall åka i bussen är mina kattungar Carrå och Peppe.

Just nu sitter jag i sängen och skriver här men snart blir det att packa och skriva ut CV till imorgon. Skall nämligen på extra -och sommar jobbs mässa, som börjar kl 10°°




<---- vill ha sommarlov!





Skall läsa kursböckerna idag, igår läste jag lite och så läste ag ut Gummi-Tarzan. skall snart sätta mig ner och läsa Matilda och Anne på Grönkulla.







Så här såg jag ut igår, woho---->

DAG 09 - Favoritman
 Min favoritman är David Boreanza, han har varit med i Buffy The vampire slayer, men där gillade jag honom absolut inte. Han gjorde en spinoff som hette Angel gick på kanal 6, men föll mig inte i smaken heller. Men det som gjorde mig att han föll mig smaken är när han blev Special Agent Seeley Booth from FBI, i tv-serien BONES. Så snygg, så varm och så, så han liksom. Att hans co-worker också är snygg och tillsammans gör de en fantastisk TV-show, är underbart. Älskar han , Älskar BONES!





Ja, jag är en stor BONES missbrukare, och ja, jag tänker köpa säsong 6!


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar