onsdag 9 februari 2011

Favoritdryck+ idag

Favoritdryck!
Jag gillar många drycker, men speciellt vatten, kallt helst. Det går att ha det till allt.Té, Vanligt vatten, saft, ja mycket men som allt tänk er en varm, verkligen en varm sommardag och du skall släcka törsten, du tar ju så klart ett kallt glas vatten, och det gör jag!

Idag

så skall jag inte träna för jag är förkyld IGEN... hatar det... skall bara ta det lugnt idag. Läsa lite på tentan men finner ingen arbetsro eller lust. Vet inte hur jag skall börja.Vill ha lördag, då skall jag följa med Carrå på dejt, han som hon skall träffa  skall ta med sig en kompis som heter Rikard, han skall jag på dejten med...Vi skall se tangle (trassel) på bio eller svinalängeorna (eller vad fan den heter). Lite pirrig och jag vet inte vad jag skall ha på mig känns lite konstigt.

Fick ju kursböckerna igår så jag funderar att läsa de kapitlen vi skall ha läst de andra gångerna då jag inte har läst det!

Jag vill ha sommar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar