torsdag 10 november 2011

Torsdag

ida hade vi hel dag i skolan wow liksom första gången på väldigt länge började 09:00 och slutade 15:30, skulle ha slutat kl 16:00

Inget roligt har hänt idag, idag var det ingen morgonpigg Anna, ville helst ligga och sova till typ två på dan men ändå masade jag mig upp i vanlig svensson tid 07:00 och åt frukost, mums.

imorgon är det after school (work) ut med klassen och fira?! eller ja hitta på något tillsammans. Igår fick jag födelsedags presenter av Julia, i ett av paketen låg det nagellack det skall jag ha på mig imon. såhär blev det efter lite filat på  med de nya nagelfilarna jag fick av henne också, massa glada smileys :)

Nagellacket är orange och kommer från den franska modestaden Paris där Julia var i helgen
Moi!eller är det Qui. Jag är inget franskaproffs och det enda jag kan säga skall jag nog inte skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar