torsdag 15 december 2011

Byta knappar

Igår köpte jag nya knappar till min jacka så snygga, så nu skall jag sätta mig med mormors farliga sy sax och klippa bort de tråkiga knapparna och sätta i nya :)

Annars idag tog jag igen en VFU dag, rättat min uppsats som mina gruppkamreter skulle rätta, imon examination 14:15 sen ingång hos Linn, massa sprit och gott sällskap. nej inte så mycket sprit :)

första helgen som man är Plugg,tenta,teaterdag heldagsfri, fan vad skönt har längtat efter denna helgen. Det går inte att beskriva, de som säger att gymnasiumet är/var jobbigt skall aldrig gå högskola för det är så jävla många måsten som man måste göra, den helgen det ena den andra helgen det andra... tar aldrig slut...          
                          
Skall sätta på knapparna, sen läsa igenom allas uppgifter och sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar