måndag 12 december 2011

Mycket har hänt denna veckan. Mormor gick bort på söndagen, måndagen städade vi ut hennes "lägenhet" på vårdhemmet, såg henne och sa farväl, så jag har sett en död människa, inte så farligt tycker jag.  sista veckan på vfu:n veckan hade Bedömning på torsdagen, gick bra och så.  Fulls torm på fredagen så julshoppningen med syrran gick inte. Omtenta skit på lördagen vet inte hur det gick men hoppas på det bästa.  Sen hem till Moster Lena för en trevlig helg, åt ute på Majorna åt pizza, parmaskicka och ost. Idag var jag och Moster Lena på julmarknad i Haga , hade det trevlig  åt även denna dag på resturang, Denna gång  hamburgare hemmagjorda och pommes frites. väldigt gott
Dessutom var det ju efterrätt  på kvällen vilket var glass och noblesse till. Mysigt värre!

När jag kom hem idag ville jag göra om på rummet men är så  ****' nöjd så jag skrev ut några nya kort och ändrade om på väggen istället det fick duga. Mikael Wiehe är så bra gillar flickan och kråkan eller  jag spelade för dårana. mysigt och bittert på samma gång.
 Jobbig vecka framför men sen jullov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar