tisdag 27 mars 2012

25 random things

efter som jag är sjuk har jag inte rört mig utanför huset idag, sitter i gårdagens t-shirt mjukis och slarvig uppsatt hår...

så jag hittade en fun-lista som jag tänkte göra


1. Har du några husdjur? Nej, men skulle vilja ha en katt och akvarium i framtiden.
2. Nämn tre saker som ligger nära dig! snytpapper,näsdukar och tv-kontrollen
3. Hur är vädret just nu? väldigt fint...
4. Kör du bil, och i så fall har du crashat? Nej har inget körkort!
5. När vaknade du imorse? 04:30...jepp
6. När duschade du senast? i söndags
7. Vilken va den senaste filmen du såg? you got mail på tv:3:)
8. Vad står det i ditt senaste sms? orkar inte röra på mig men det står något om att ta en macka...
9. Vad har du för ringsignal? ring ring?!?!
10. Har du varit i ett annat land? Jaa, Norge, Danmark, Italien,Grekland, Thailand, Österrike, när jag åkte till Thailand så mellanlandade vi i arabimigraten
11. Gillar du sushi? Nej
12. Vart köper du dina matvaror? Ica eller någon annan matvaruaffär
13. Har du någonsin ätit sömnmedicin? Nej, har dock funderat
14. Hur många syskon har du? ett, min syrran Victoria
15. Har du en stationär dator eller en bärbar? Bärbar och det är en MacBook pro
16. Hur mycket fyller du på din nästa födelsedag? 22.....
17. Använder du glasögon eller linser? Glasögon
18. Färgar du håret? Nej
19. Berätta något du ska göra idag! Inget förutom kurera och snyta mig
20. När grät du senast? vet ej...
21. Vilken är din favorit pizza? Inbakad eller bara med skinka och ost
22. Vilken föredrar du Hamburgare eller Cheeseburgare?  båda
23. Har du någonsin varit uppe ett helt dygn? jepp en gång i nian
24. Vad har du för ögonfärg? Bruna
25. Kan du känna skillnaden mellan Coca Cola och Pepsi? Jepp det tycker jag att jag kan och båda är faktiskt goda!


skall fortsätta med att kolla youtubeklipp nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar