onsdag 14 mars 2012

dåligt och bra

Bra denna dag




Julia med boken som vi spyr på!
gjorde powerpointenpresentationen, fick höra att det var G men inte säker.man et ju inte det förrens det är i papper.

Pluggade till salstentan i läs och skriv med julia på pedagogen väldigt effektivt säger jag bara

Är registrerad på pdg211 och kan nu komma åt alla dokument för den kursen

Har fått ny energi i kroppen, det känns bra

såg vårblommor aka krokusar när jag gick till bussen idag

Krokusar i rabatterna
















Dåligt denna dag

Somnade som sagt inte kl 23 igår utan 2:44 tror jag att jag kollade på kl sist, är det stress påverkan som har gjort detta  eller vinterdeprissonen? vad är det liksom.

inte ännu fått inregistrerat att jag skall ha ett G i Lsk110 än måste ringa dem har ej gjort det än, måste

Kroppen känner sig pigg och jag har full energi men kan inte sova detta kommer helst sent på kvällen då man skall sova och när jag är trött är det kl 20...fucka ur liksom. jag vill inte ha det så längre!!!



Jag blir GALEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar