måndag 16 april 2012

Beach 2012

fattar inte den där stressen över att man skall vara snygg till varje sommar, och gör man något åt det? njää jag har alltid sagt denna "sommar" skall jag ändra mig själv, och gå ner i vikt och gå mer på gym osv, men blir det så? njää kan väl inte säga det, jag jobbar, umgås med vänner och äter massa glassar och god mat, speciellt grillat, och de dagar jag tränar är de dagar jag tränar året om, så varför skall man känna stress över detta?

är det för att Kenza, kissie eller dessie är så smala och man sj vill kunna ha stl 34? antagligen, mitt nya löfte för  Beach 2012 är att ha så mycket roligare än någonsin, inte tänka att magen hänger ut när man går på stranden, mina kompisar tänker inte på det, och om man har sådana vänner som klankar ner på dig så är det inte de vänner som man egentligen skall ha. De bara förstör för dig, och även om de är svårt att klippa banden och börja på 0 så kommer man må bättre än någonsin. Man skall vara nöjd med sig själv och inte hata sig själv,man lär mycket på 1 år, hur mycket man klarar av, när det brister för en och hur bra man är och vad man inte klarar av (vad man är dålig på).

jag har enligt mig sj vuxit väldigt mycket, mognare och insett, ifall jag skulle gå ner till strl 34 så skulle inte anna vara anna hon hade vara en annan anna, nu menar jag inte att strl 34 är fel på något sätt och  vilken strl man nu har så skall man vara stolt över sig själv.  under året har jag kommit på en mening som är så jävla bra "Vi gjordes av kärlek, varför skall man hata sig själv?" När man är gjord av kärlek som är det mäktigaste man kan ha, om man har kärlek om man får de av någon eller får den av sig själv så blir man en mycket bättre som människa.

åter till beach 2012, hur man än är tjock, smal, stor näsa, liten näsa, lång, kort så tycker jag att denna sommar skall vi älska oss själva först och sen andra, för man kan ju inte ge kärlek innan man vet hur man kan ge kärlek till sig själv.

sen när man tänker att man är dålig på något så tycker jag att man skall tänka på att du just DU, den spermien som du var vann över tusentals andra och du klarade dig först, du kom först in till ägget och blev du,  spermien var du och du är bäst tro ingenting annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar