torsdag 5 april 2012

"påsklov"

ja nu e det påsk och "påsklov". idag gjorde jag och mamma en tripp till backaplan och såg lite i affärer. hittade dock inget som jag ville ha men testade massor kändes det som.

fick hem seriously i´m kidding av ellen degeneres så den skall jag läsa, läste lite nu och det var lätt språk och så det blir nog lätt.

annars som har hänt, man kan inte hämta ut matttentan än, stör mig på det även fast jag vet att jag fick g på den vill man ändå ha den i handen och vara nöjd över det!

mer som har hänt, min förkylning blrjar försvinna sakta men säkert har inte ont i halsen längre och är inte så  snorig längre. jippiesäger jag, vill träna NUUUU!!

även klippt håret...

har inte borstat det så noga men ni fattar grejen hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar