onsdag 9 maj 2012

föreläsning

idag var jag på föreläsning, som handlade om autism, så jövla intressant så man ville dö. fått ny inspration och jag känner att jag vill ut ch prova allt i ett klassrum i en egen klass alldeles själv. helt sjukt, men jag känner mig lite mer som en lärare. men jag vet inte, jag har ju inte ändras eller något men är så sjukt intessant med funktionsnedsättningar.

 otroligt lärorikt och blev mer inspirerad att bli lärare för "specialbarn", otroligt lärorikt.

idag har jag zumbat, ätit för mkt på mat, pommes och lövbiff med persiljesmör/vitlöksmör och sallad, sååå gott.

har sett grey´s anatomy och och nu sitter jag och ser boduy of proof för jag väntar på att criminal minds skall börja (börjar efter BoP).

nu skall jag fortsätta se BoP sen sova, funderar på att göra en stor jäkla frukost imorgon för I´m alone in the morning olalalalala la :)

funktionshinder- hinder i miljön som inte en person klarar av!
funktionsnedsättning- person som inte klarar av  uppbyggnaden miljön utifrån dem!
ha det skönt och så går jag på lånnnnnnng helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar