söndag 13 maj 2012

himla trött

helgen har vart skönt

fredagen, mölade massa godis och va fet :)

lördagen åkte med mamma till kungälv och umgicks , åkte även upp till mormor&morfars grav samt mormors fölädrasgrav samt de andra gravarna vi nu har hand om. sen åkte jag buss upp till miccan och hennes johan och deras lägenhet, väldigt mysigt. vi gick även ut på en krog i vadbacka(?) väldigt mysigt där också.

idag: vaknade upp upp hos miccan,  blev hämtad av mamma vi satte oss i i trädgården och planterade saker (grönsaker)  min planta är vatten melon den är min så den skall jag ta hand om. sen planterade jag även, lög,gräslök,persilja. är helt slut, skall ta en dusch, läsa igenom hemsidan för habiliteringen , komma på två frågor, sen sova, är dööö trött på allt.



sov gott alla underbara personer där ute i livet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar