onsdag 28 november 2012

december vi går mot!

idag och hela helgen har jag typ vart super bissy och inte gjort mycket ändå, hur går det till egentligen, tiden rinner iväg och snart MÅSte jag börja GU igen jag vill inte, orkar inte alla de press är inte gjord för mig , hatar det det är pesten typ! aja skitsamma vi är inte där än iaf tur som det är !

idag så har jag haft skola, what a thing liksom iaf på svenskan läste vi dikter jag fastnade för denna

Att gråta är
det svagast sätt
att leva
Att leva är
de starkast sätt
att gråta
             - Gösta  Ågren

jag fastnade vid den konstigt nu.


Vi har på teatern secret santa, vårat lilla gäng som stannar kvar. man skall göra något personligt til en person som man drog.  så nu håller jag på att lista ut vad jag skall göra funderar och funderar typ kanske något julkort och nån tavla eller nått...kan ju inte sjunga så där jättebra så det kanske får bli det! ingen aning får se vad vi skall göra. till helgen är det december 1 dec och 1 advent, då skall jag göra pepparkakor och lussebullar, förra året gjorde jag peparkakståg men i år skall det bli ett hus har det blivit framröstat så skall försöka fixa det typ :)

....så är det liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar