lördag 7 december 2013

nu e det jul igen!!!

ja nu är det verkligen december, över en månad sen jag fyllde 23, det har kommit snö, och en storm som hette Sven. övar teori infr körkort idag var det motorn, var man hittar olja och så, och imon blir det "teoriprov" typ ska peka ut själv och så!

igår var jag och syrran och julhandlade julklappar, men jag köpte även två tröjor till mig själv också + vantar som är lila!

syrran går på arbetsintervjuer och jag jobbar för fullt som vikarie går in i min tredje vecka där nu.  hon som jag är vikarie för är sjukskriven men de vet inte hur länge men antagligen hela nästa vecka också perfekt för januari då behöver man lite cash.

snart julafton och sen  nyår i london för nu är det fucking betald

Älskar min tjockis!!! längtar till London 13/14 woopwopp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar