lördag 21 december 2013

snart!

snart är det julafton och sen är det nyår, och eftersom jag är borta på nyår kommer det en år 2013 lista som alla bloggare kör med nu! typish! så här är den:

ÅRET 2013

Hur har året 2010 varit för dig? - pretty good om jag får säga det själv

Bättre än förra året? - känns som detNågonting du aldrig kommer glömma från år 2013? -victorias student, sommarens londonresa, taxi-mafia, visningsö,
Har du flyttat under år 2013? - nej Har du hittat en ny låt som du älskar? - Många många.Isåfall vilken? - kenzas timber, lordes royals + fleraHar du kysst en främling? har jag säker vet bara inte när

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2013? - dåligHar du varit kär? - Ja/nej/typishHar du sagt jag älskar dig till någon? - nja familjHar någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja Har du haft ett hemligt förhållande? -  med mig själv?


SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej.Har någon i din släkt avlidit? - Nej och tack för det :)Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - ja, boxningsmatchen på furulundVarit i slagsmål? - nej


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - säkert har jag det men man ska blicka framåt och inte bakåtIsåfall vad? - ingen aningHar du skämt ut dig? - en delHar du ljugit för en vän? - säkert för någonHar du varit ute en hel natt? -  öhhh aaaHar du blivit tagen av polisen? - nejHar du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja.Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja.

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - ingenHar någon varit elak mot dig i skolan? - hoppas inte detHatar du någon på din skola? - har hatat men går inte i skola längre :PHar du gjort något framsteg? - JaHaft alla rätt på ett prov? - nope men nästan


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - japp, många :)Har du förlorat en vän? - Ja.Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - nejHar du gått bakom ryggen på en vän? - NejHar du ljugit för en bästavän? - Nej!Har du haft en relation med en vän? - Nej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar