söndag 14 november 2010

Födelsedagsfirande med en twist!

Igår var det födelsedagsfirande för mig och Carro, vi var hemma hos carro och käkade och drack god dricka.  vet inte hur mycket man skall säga på bloggen, men i alla fall det var väldigt roligt för vi fick dit två andra  personer och vi satt i en lekstuga ute på lekplatsen och körde snurra flaskan,med en twist. Om ni fattar...

Det var i alla fall otroligt trevligt tills slutet då man skulle gå ner för backen, ramlade i det blöta,leriga gräset så  hela jackan blev lerig. Legginsarna blev förstörda så dem fick jag slänga...

Idag vaknade jag runt 11°° och ja man mådde väl sådär. Dagen har annars varit väldigt bra men jag har inte läst det som vi skulle tills i morgon...Känner mig dålig bara för det, får läsa sen i kväll, kanske.

Föreläsning, seminarium och zumba. springa till spårvagnen, från spårvagnen till centralen... hoppas det inte är så värsta köerna i morgon.

Sommar 2010...det var tider det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar