söndag 28 november 2010

Kanelbullar

igår var jag på kalas för att fira Hannas 18-års dag, verkligen jättetrevligt och skoj. Hade saknat så himla många, Alinde kom och henne hade man inte träffas sen studenten.

Pappa körde mig hem men vi hämtade mina jackor jag har fått under åren från pappa. Fick även några serier boxar vilka är Vänner 4-10, 1,2,3 hade han inte fått tag på simpson box säsong 7 och 10...

Innan jag åkte till Hanna, så var vi nere på torget, köpte vantar (barn) för de passade mig och var fina, en fleecejacka som jag skall använda efter gymmet och en mumminplånka.

Bild:

Idag har jag städat mitt rum, ändrade om i bokhyllan och ställde en fotälj i andra sidan av rummet. spikade upp en ny tavla/foto på en vägg. Åkte ner med mamma till torget och handlade lite åkte hem och fortsatte att städa sen bakade jag KANELBULLAR. så otroligt gott. Under tiden jag bakade gjorde mamma en gryta.
Gryta & kanelbullar = gott


Nej nu skall jag återgå till Da Vince Code som går på kanal 3. Hörs!

1 kommentar:

  1. Vad är det för bild med vänner säsongerna har du alla dom? :D Jag hade också velat vara hos Hanna jag hade ju halsfluss! :/

    SvaraRadera