lördag 4 december 2010

Lördag och de andra dagarna

Onsdagen : hade inte praktikt, hade basgruppsarbete med gruppen, spelade in röster. och hade genusperspektiv på ale gymnasium med läraren Bengt Stahlman. Väldigt bra, hade många frågor ifall jag ville gå kvar på lärarhögskolan sa detta till bengt och han sa att han också hade haft de frågorna när han studerade till lärare. men han sa att jag var en så bra männsika att jag skulle passa utmärkt som lärare.

Torsdag: tillbaka till praktiken. Jobbig dag fast rolig än då. Inte mycket hände.

Fredag: Sista dagen på veckan... fick ta hand om sista lektionen... rörelse och konstruktion... Rolig och jobbig lektion.

Lördag/ Idag:  vaknade tog på mig , fick skjuts till Hanna, vi skulle till  Marias högskola. Vi åkte dit, så otrolig fin skola, såg ut som typ elsa beskows/astrid lindgren sagor. Med jättemycket snö, verkligen jättefint där. Köpt smörkola i strut, vanlig kola i en virkad liten korg och två olika frallor. lämnad hannas & marias bror david inan vi åkte till surte.pappa hämtade mig och skjutsade mig hem till mamma.Åt kyckling hemma. Är trött typ ser på bort bäst hemma bra...

1 kommentar:

  1. Ja spännande och läskigt, helt plötsligt känns det som om jag vill trycka på paus för aj vad ont det kommer göra. :O

    Ja sex är väll en av de trevligare sakerna som "ska" sätta igång det men varken det, promenader eller lyfta tungt har hjälpt hittills, han kommer nog när han känner för det. :)

    SvaraRadera