tisdag 28 december 2010

Tavlor uppe

Ja då har ännu en dag gått... sover längre och längre nu på dagarna och är uppe senare och senare på natten, inte bra, ställe klockan på 10 idag och snoza till kl 13:30 lliksom fan, dagarna går ju för fan över (ursäkta språket ifall någon tar illa vid sig). Väldigt dåligt iaf, men imorgon kanske det blir Universeum med familjen, sen på  kvällen kommer Lisa hit, roligt, roligt.

har kommit på ett nyårslöfte, som jag hoppas att jag kan hålla, och det är inte något sånt där börja gymma,sluta dricka, städa mer grej utan det är skriva dagbok och skriva här på bloggen varje! dag, hoppas jag kan hålla detta annars dör jag. Nej men så farligt får det väl inte bli, har snart skrivit 200 inlägg här på bloggen, lite rekord liksom, eller vad säger man?

Bäddat nytt i sängen, med julklappen från Inger och Kurt, värsta fint blev det nu och tavlorna är uppe med mina foton i,blev fint där också!

 Får köpa lite mer ramar
Nytt härligt bäddset! Löv it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar