måndag 20 december 2010

sjuk

igår hade jag 37,5 graders feber och imorse hade jag 38,5 grader, fy fan att vara sjuk. Skulle vart vikarie idag, det blev det inte. känner mig handikappad, skulle städa idag och nu gör min mamma det, fy fan, vill inte att hon skall göra det, man känner sig ju som en barnunge och så får man en tillsägelse att man skall städa. Städar alltid på söndagar men igår orkade jag inte, ville bara sova och idag, ja feber och snorig inte bra, sa till henne att jag skulle städa imorgon men hon bara skakade på huvudet och sa att nu gör hon det...

Har just nu under dagen gjort upp en halvtoalettpappersrulle, genom att snyta mig (intressant va?). Druckit flera vattenflaskor med vatten i. Fryst och svettats ihjäl. Läst massa bloggar, såg månen imorse den var alldeles  gul/röd, coolt var dock helt "borta" men tog kort med macen :P

 inte så bra skärpa, kan jag ju säga!
förra veckan var jag på liseberg med Carro

1 kommentar: