tisdag 7 december 2010

hur hmmm?

Hur skall jag få ihop det till ens 5000 ord på tentan har just nu har jag skrivit 3400 ord med blanksteg.

Ja som ni ser så sitter jag och skriver på tentan som skall vara inlämnad på torsdag kl 17°° fast egentligen måste vi lämna in den i morgon eftersom vi har seminarium på torsdagen till kl 16°° . Får återgå till skrivuppgiften.

Min vfu-läraren (i klassen) har blivit sjuk och vem har fått chansen att vara vikare fram tills jul, jo JAG! CASH I JANUARI DÅ ALLTSÅ ! :)

Äsch nu drar jag tillbaka till word...och skrivupg1

Hur passar jag i "vanlig " lugg?, sneluggen kan man nämligen göra till "vanlig" lugg!

1 kommentar:

  1. Jätte fin i lugg :D Det jobbiga med lugg är att den blir fet och lång fort! Jag vet allt om lugg har haft det nästan hela mitt liv i allafall från 2 år tills jag var 15! :D Jag är lugg expert :D hihi!

    Jag skrev tentan för LÅNG! Fan hatar att de måste vara ord gräns med balnksteg VARFÖR?
    Puss o kram ses i morgon :D

    SvaraRadera