tisdag 23 november 2010

Ohhh vad länge sen

Ja det var ett par dagar sen man skrev, men nu skriver jag igen. Helgen har vart härlig, sov hos Carro, åt ben och Jerrys (vill ha det nu bara för jag sa det). Igår så gjorde jag bodycombat, slog ner min motståndare som bestod av luft, härligt.

Snön har kommit hit igen, vad härligt, nu kan man äntligen sitta inne med sin kopp varm choklad/te och blogga lite. 1

Fått G på min första tenta i hela mitt liv, stolt som en tupp är jag

Vad har hänt i Mitt liv sen jag började högskolan, det försöker jag nu ta reda på. jag har ju gått min första termin utav 4 år...

jag har för det första fått nya perspektiv på allt och alla, nya "kompisar" och försöker hålla kontaktenmed de "gamla", det är inte lätt att göra det. För det första har jag mycket att läsa, långa dagar, Gymmet (vilket är otroligt skönt) skriva, praktik. Det är jobbigt att försöka hänga med allt och alla, vad de gör och vad de vill göra. Vill hinna så mycket men hinner så lite. Hinner ju inte ens skriva på bloggen varje dag som jag önskade att jag gjorde. Och sen när man har ledigt så vill man hinna så mycket,läste här i en tidning att duktiga jag syndromet. jag känner att vissa punkter faktiskt stämmer in men vissa stämmer inte alls in. Istället för att läsa den boken som vi skulle ha tills måndagen orkar jag inte nu läsa, jag vill men vill inte, jag ORKAR inte, otroligt jobbigt för jag vill bli lärare fast inte.Jag vet inte längre vad jag vill BLI!

Iallafall har jag vart ledig idag, otroligt skönt, sov ut, inte gjort något vettigt idag otroligt soft dag, nya tag imorgon dock, upp och gå runt sjön med kameran (ifall det blir fint väder) kanske gå ner till torget, väldigt sugen på nötter, speciellt paranötter och så. kanske slinker det ner en Ben & Jerry förpackning, man vet ju aldrig. kanske skall baka imorgon när man ändå är där nere och handlar, vill baka bullar så iså fall får det bli jäst och mjölk. Sen på kvällen är det body pump och RPM....

Iallafall nu skall jag åter gå till att inte göra något.

ohh jag har ändrat på bloggen, fick inspiration från Julias blogg, ville också göra om....
Får se när nästa upplägg blir, har ju VFU-praktik nu till torsdagen som håller i sig tills den 8 december

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar