torsdag 2 juni 2011

Juni=bäst

Denna dag började halvdant men sen spred sig ett hoppfullt ljust över.

Inatt satt jag och skrev på KP-texten eftersom jag inte visste hur man skulle skriva/hade ingen inspiration till skrivupg 1. Gick och lade mig kl 04:00 skulle upp 08:00... Som sagt det gjorde jag, gick upp alltså... Fick skjuts ner till bussen. Bussen var fullknökad av skolbarn som skulle in till stan och göra något. Busskortet funkade inte, det gick ut igår kom jag på, fick ta smsbiljett inne i stan efter fuskåket in. Men väl framme till Ulrikas hus/deladbostad så blev allt mycket bättre och min text var inte så dålig än då till slut, även fast jag gick och lade mig kl 04:00. Jag till-och-med spelade lite fiol, coolt!
Hem blev det och det med raska fart, fick skjuts hem av pappa, blev sittande i bilen i bohus, tog evigheter innan man kom ut därifrån kan man lugnt säga. Skulle på RPM och bodycombat men eftersom jag inte hade bokat så sket jag i det och tog istället en 2h lång vandring i dammekärr, röd stig. Underbart vackert var det och helt i min stil.

I helgen vet jag inte vad jag skall göra, känner ingen lust till det jag har ställt upp på, känner bara "vill bort". När man inte räknas längre för att man är singel och allt skall visst göras i par... Då känner man sig inte välkommen längre och jag känner sig sviken för vi lovade att inte göra så mot varandra men nu är det visst så ändå. Och  nej jag vill inte starta ett konto på en dejtingsajt och ja jag vill fortfarande vara singel. Något fel på det eller? Jag vill inte ha den dära halvbra som kanske får mig i glöd, jag vill ha den som får mig att glöda och den personen har jag inte hittat än.  Men kom inte till mig sen efteråt och klaga att du vill hitta på något, jag gav dig chanser men nu skiter jag i det. Lite ego får man vara!

Hej tjop vad bra man kan va! Pöss och kjam!

1 kommentar:

  1. Är ledsen att du känner så men jag har inte bara planerat in par-saker i sommar. Just nu vill jag bara bort från Nödinge och allt. Är så jävla trött på den staden efter att ha bott där i hela mitt fucking jävla liv. Behöver bara en liten tid att få vara borta och känna efter vad jag vill med mitt liv. Trodde du förstod det.

    Har aldrig sagt att det är fel att vara singel, tycker faktiskt att du borde njuta av att vara singel och kunna göra va du vill. Men du borde veta vilken självförtroende kick man får av dejting-sidorna. Måste inte sluta med att dejta någon där, bara få lite bra kommentarer som stärker än.

    Jag har velat hitta på saker förut med men du har ju dissat dem med. Som när jag frågade om du vill med till bäcken och rensa bort glas och sådant, och fika ha trevligt. Det ville du inte. Du hade dina chanser..


    Och har du någonsin tänkt på vad du säger ibland? Du kan rätt ofta säga sårande saker som får mig att inte vilja träffa dig lika mycket. Som när jag mådde jätte dåligt och höll på att kräkas, då skrattade du mig i ansiktet! De glömmer jag aldrig!

    Du är en lika tor eneritjuv som jag och jag är ledsen att min bästavän inte kan förstå och vara glad före att man äntligen är lycklig på riktigt. Jag känner mig skyldig bara för att du inte är nöjd. Men orkar fan inte med det längre. Tänkte ta ett snack med dig i lördags så vi verkligen kunde prata ut om de och komma fram till en lösning på ett mer vuxet sätt så att alla missförstånd och tankar kan redas ut men de blev ju inte av. Kom inte till mig efteråt när du fattar vad du gjort för jag skiter i dig nu! Lite ego kan man vara när den andra är större ego!


    Är även ledsen att du vill slänga bort alla år bra år vi haft för detta.

    SvaraRadera