söndag 26 juni 2011

Midsommar

Midsommar firades först hemma med mamma och Lennart, gick till fotbollsplanen och drog lotter och så sen så drog jag till Partille/ Linn & Patrik och fortsatte där. Runt 19 så kom Peppe också, underbart... drack en massa och så som man gör.

Tanken hur den skall se ut på samma fot och samma fisk :)
Igår kom jag på värst ideén och jag funderar allvarligt på att göra det. En tatuering, jag har alltid sagt att jag inte vill ha en men nu vill jag ha en och inte var som helst utan en FISK, en RÖDING om ni fattar.... hade vart så coolt att ha en röding nere på insidan av foten, nästan vid hälen, en Röding! och om folk frågar varför jag valde en fisk/Röding, så kan jag ju alltid säga att jag heter Röding, liksom det är inte många, jag är helt över, jag vill verkligen tatuera mig nu... har hört dck att där skall visst göra väldigt ont men, åhh jag vill ha, VILL HA! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar