måndag 27 februari 2012

depp eller low

just nu känner jag som om det är lugnet före stormen, inget kan vara stressigt. If I make it or don´t shame shit I don´t care så känner jag just nu, vill ha vår, vill ha känslan, vill ha rätt. Ifall jag hade fått välja hade jag tagit ett sabbatsår men pga nya regler kan jag inte göra det utan får lugnt vänta till sommaren och inte ens då kan jag slappna av pga jobb,skola eller något annat för att käna ihop pengar  vill bara få all känsla tillbaka för att typ "leva"? för skolan. nöääää nu blir jag low på det får ta och sova på saken kanske gör det saken bättre. Borde hitta en buddie som kan hjälpa mig med att få inspiration igen till att göra saker typ en helt randomperson som inte känner mig sådär jättebra och kan bara fokusera på att få mig att hitta känslan igen för att lära.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar