tisdag 28 februari 2012

ja dagen

ja dagen kan väl inte blir sämre idag eller kan den det?

Jag vaknade idag av att jag var glad såg fram emot skolan och allt. Kom fram och vi har en seg lärare aja men kollar gul ifall man har fått något svar på fältstudien. Japp, U ett fett U fick jag....

Jag är helt enkelt sämst, jag kan ingenting, har inte lust och alla är så mycket bättre än mig, allt blir alltid fel, ALLT!!! hur mycket jag än försöker jag är sämst på allt, jag kan inget. alltid sämst Alltid alltid alltid...

vill inte veta av denna dagen... vill gräva mig djupt ner under täcket och inte se morgonen, detta har förstört min dag, skulle till om med vara kvar, men gick hem orkar inte se allas glada miner och deras "åhhh synd anna men detta tar du nästa gång"-blickar och ömkar medans i mitt huvud tänker jag  de tänker säkert "HAHAHA det visst väl jag den  ^#€ som inte gör något, rätt åt henne"... Jag orkar ingenting det kommer fan aldrig bli som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar