tisdag 7 februari 2012

vann

Jag har vunnit två biobiljetter till folkets hus i ale... wihiowow vinner typ aldrig så det blev en överraskning som hette duga...

i alla fall igår skickade jag in tentan kl 20:06....  nervös är jag men man behöver inte vara rädd för att få ett u det händer och då tar man sig upp därifrån  och utgår från en ny start punkt, man behöver inte oroa sig för att allt skall vara perfekt och rosor på livet för så ser det inte ut.

Idag har jag haft muntlig examination , gick bra det fick jag nog G på, får vi hoppas. Det finns inget man kan göra det är bara för lärarna att läsa och sen skriva vad de tycker.



Oerhört viktiga kort för framtiden.
Nej nu skall jag fortsätta att se på 2 and a half men och sen läsa boken Varning! faktiskt en rolig bok läser typ 2-3 kapitel innan jag skall sova, väldigt skönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar