lördag 22 maj 2010

Bal

Så i torsdags var det bal, WOHO typ . Iaf det var kul, men hade nog vart roligare om man hade haft en dejt, men sånt lär man sig. Men Mina! kompisar ägde dansgolvet, så underbara, så otroligt sköna kompisar man har så det vägde upp för man inte hade nån dejt. Iaf vi fick förrätt, rätt och efterrätt, gott säger jag bara

Kom hem runt 2 tror jag , mitt hår wow aldrig sätt något så hemskt som det och när jag skulle duscha, hårsprejsmak hela jävla tiden och jag duschade håret två gånger och jag har fortfarande hårsprej kvar i håret.Weird

Så i torsdag så var det ju både bal och säsongsfinal av Bones. Fick se Bones på fredagen istället,gud vad ledsen jag är/var på slutet. Buhu, vi får se vad som händer i september den 17. Ahhhhhhh...

Idag blir det att fira Kurt på Orust idag, 75 tror jag dem snackar om ingen aning sen blir det filmkväll hos Linn...
Busy day today, See you...Bilder finns att se på min fbvänner, jag tycker det är tråkigt att lägga upp bilder på fb...Ajaaa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar