söndag 2 maj 2010

Superhjälte?

Vad är en superhjälte?

Vad har den för jobb annat att rädda mänskligheten, det verkar som den bara har den som jobb...hur många gånger kan en superhjälte rädda världen från att gå under?

Får aldrig superhjältar ha en dålig dag, vecka, år? Om dem har en dålig dag m.m. så tappar människorna tron på superhjälten.

I alla fall för att förflytta oss från superhjältarna , så var det valborg igår och det började så klart med skolan...Körsång är det roligaste som finns, skulle verkligen vilja utforska den marken bättre, verkar som roligt. Men sen är det ja jag vet att jag sjunger dåligt och jag vet det men ibland vill man faktiskt inte höra det fast man sjunger öppet. Jag vill också sjunga fint inte dåligt, ja jag kan inget instrument och jag är dålig på det. Men jag sjunger öppet för jag gillar det, om ni inte gör det så not my problemo liksom, dra dina öron mot dig!

Sen bild alltså...no comments.

Rast för innehelvete lång tid med sen arbetsmiljö säkerhet. redovisade in mammas tråkiga jobb som hon hade innan. Boring....

Sen hem för att sen fixa, sen ner till Carro med pannkakor och muffins för att förfesta innan vi skulle in till slottsskogen och ha picknick, inte så roligt för att det regnade när vi skulle in men sen när vi kom till slottsskogen slutade det regna och vi hade picknick. när vi skulle gå så var det konsert med brasa, vi kollade på brasan. Innan de skulle tända brasan så såg vi en liten flicka som såg ledsen och vilsen ut, pernillla gick fram och frågade ifall hon letade efter sin mamma och det gjorde hon. Stackars liten, Carro och Lisa gick efter poliser och vi frågade vad mamman var sist men fick inget svar. livrädd men innan något mer hände så kom mamman, hon var lättad.

Sen efter det gick vi till The Golden Days aka Golden. Drack inte mkt blev bjuden mkt av Peppe dock, så jag bjöd på taxin hem.

Cyklade med Lisa hem till mig, hon sov över, somnade väl runt halv fyra låg och pratade en massa. Riktigt roligt att ha en som har en massa gemensamt med.

Idag då har det hänt följande saker, vaknade, pratade lite med Lisa, åt frukost, tog på en drog ner till carro för att hämta en film som Lisa skulle låna och dessutom lämna cykeln som hon fick lånade.
Cyklade ner till torget med Lisa(hon fick skjuts av mig på pakethållaren) hämtade ut pengar. Väntade på bussen, cyklade hemåt, åt badade och duschade, kollade på körslaget och sen The nanny diarys. och nu sitter man här igen. imon får dagen bli lite mer effektiv.

 Hade hellre vart skurken för han kan ha dåliga dagar,veckor, år m.m.
Dessutom är dem mycket coolare outfits!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar