fredag 28 maj 2010

Köpenhamn heart ES3A

Så klassresan blev Köpenhamn i Danmark i torsdags, köpte en Smirnoff 70 cl i en 7 eleven affär och jag tänkte absolut inte på  att man måste vara 20 i sverige och man skall tulla för sprit. I alla fall vi åker mot Sverige och på gränsen blir vi stoppade av tullen, OMG vad jag blev nervös/rädd... sen åkte vi vidare och dem letade inte igenom väskan där jag hade spriten. När vi väl nästan hade kört igen de 20 min så blir vi stoppade av polisen, OMG  här blir jag av med spriten och mamma får komma och hämta mig...får visa legitimation och simon har min väska... men dem letar inte i dem...vi åker till GBG  och vi blir inte stoppade. Nu har jag min Smirnoff 70 cl men aldrig gör jag om det, fy fan säger jag bara.

Lite kort från gårdagen.



Idag har vi städat på övervåningen, syrran städar nu nedervåningen för imorgon blire kalas för syrran  hon skall ha hit kompisar, och jag och lisa skall ha Drinking game. skall bli kul hon skall ha med sig vodka och jag har köpt sprite och piggelin och då skall vi göra piggelin drinkar.

Imorgon blir nog en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar