tisdag 18 maj 2010

Vårdofter

Idag när jag cyklade hem så kände jag vårdoften, den där som kommer varje vår men som man aldrig fattar vad som luktar. Om det är blommorna, solskenet eller bara när personerna klipper gräsmattan. Barnen leker och man fattar inte att våren är här.

Imon blir det "utvecklingssamtal" med Anita om bilden, om jag får VG så skall jag ställa frågan varför för jag har lagt ner tid och engagemang på bilden detta året.

Sen är det prov i arbetsmiljö och säkerhet, varför har man prov i ett sådant ämne, inlämning  & muntligt framträdande fattar jag, men inte provet.

Glee imon Och säsong avslutning med Bones på torsdag
...

Dessutom är det bal på torsdag får se Bones på fredag då, har bestämt mig att sjukanmäla mig på fredag ...

 Skönt att ungefär har våren kommit igång

Vår hemma hos Carros farmor.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar