tisdag 19 oktober 2010

Cykel 60 min

Idag har jag vart trög med mitt arbete, men till slut kom jag igång med att skriva inledning och beskrivelse och problemformulering till uppsatsen. Gick ganska fort för mig och känner mig dålig då ung hälften av alla på fb skriver att dem har suttit med den i 5 h. orka det liksom. dessutom behöver man ju inte fylla en  hel sida med att beskriva den skall typ vara en halv sida som minst har våra seminarie ledare sagt. fick svar på mina frågor jag skickade till honom igår. att jag kunde ta flera teorier som ex beahvoristen och jag skall ha med källorna i texten och dessutom skalll jag följa apa-modellen. bara det att alla verkar ha full koll på vad apa modellen är men inte jag.

cykling idag med mamsen 60 min, alltså spinning i 60 min, skitskönt och bra låtar som old school (80-tal) sådana låtar. Mikeal jackson var med på ett "stå pass" maxade mig själv till topp också.

japp imorgpn blir det analysera och gå upp tidigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar