lördag 30 oktober 2010

glömde

Har glömt skriva titel på blogg inlägget innan och innan dess. Haha, iaf, våran gestaltning äger, vi har fått med drama,sång och bild, det du.... och allt på 15-16 min... kändes som man gick i ES igen...saknar alla jättemånga och vissa lite mindre. Men så är det ju ibland, man kan inte komma överens med alla...

Imorgon är det bombhot inne i stan (GBG) och chalmers halloweenfest som vi skall gå på...

Imorgon marathon-zumba på sportlife...(14-16?!?!) iallafall ha en skön helg, jag skall träna på teorier,festa,skriva ex-arb och träna repliker

...vi har sett en konstig ko, med konstiga små horn.
när hon tror att ingen ser svarar hon i telefon
-hallå, mamma mu, e de du?
-Muuuuuuuuu....

Mamma mu låten

1 kommentar:

  1. Har bilden något med er gestaltning att göra? ;) Eller, det får jag ju se imorrn! :D Spännande det här!
    Det roliga är att min lärandesituation som jag skrev om handlar om Mamma Mu, haha...

    SvaraRadera