söndag 24 oktober 2010

La glamour och 70´s

Så om en vecka är det halloween, jag skall vara 70 tals hippe eller aaa liknade.... iaf ljusa jeans jeans jacka,peacemärke,camelshoes+hårband....Vi skall vara chalmers haloweenfest.... så jag skall köpa biljetter på chalmers studentkårhus.

Det är glamour vecka på sportlife, jag och mamma har fixat grejer..., hahaha svett band där vi hr sytt på strass runt om. Zumba marathon på lördag i 2h från kl 14-16 och efter det ut med Carro,Peppe,Linn och hennes pojkvän Patrik.

Iaf fredag-lördag-söndag sov jag hemma hos carro, vi bakade kladdmuffins, dansade och sjung och jag såg 6 fimer Carro såg 5.

Filmer jag såg, hockus-pocus,dracula,mitt liv som popstjärna, penelope, living the abbots och en till

Penelope var lätt bäst, skall köpa den filmen...

Iaf, skickade in examinationsuppgiften till Bengt vi mammas dator idag, tog bort några meningar på analysen och gjorde om på inledningen.... aja det är ju bara ett granskningsseminarium så man kan ändra och göra om tills 3 november...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar