måndag 18 oktober 2010

duktiga Anna

Idag har jag vart jätteduktig, gick upp halv sju tog bussen  ner s´till centrum och åkte från centrum 25 över sju. Stod i kö i 1 h...1h!!!

I alla fall jag kom fram i tid, lyssnade på massa saker och skrev ner för idag hade jag datorn med mig. I a mac person, så nu kan alla se det liksom.

I alla fall så jag åt lunch med magdalena,pernilla och aida vid kompassen, sen gick vi till topshop, och kollade på kläder, hittade en 70-tals skjorta som jag ville ha på halloween då jag skall var 70-tals "hippie". Skall ha mina ljusa byxor och tänkte köpa nya skor, behöver verkligen skor. förut var det byxor nu är det skor och skor gillar jag att shoppa, bara så dyrt.

Då så för att fortsätta inlägget, så behövde Aida ny mascara så vi gick in på Cubus, hon hittade saker dessutom hittade jag saker hårsaker, jag behövde ju något till håret om jag skall vara 70-tals hippie så jag hittade mer än vad jag behövde, två panutsmykningar, ett diadem och tofsar.


 hårbandet jag snackade om
 inte så fint just nu men för att få en uppfattning tänkte jag ha flätor i dagen innan så jag får vågit hår, tänkte ha i lite flätor också små tunna och sånt
Diademet åkte ner därför att det var tag 3 betala för 2, då måste man ju bara slå till.

Förut hade jag jättemånga tofsar men inga hårspännen, nu är det så att jag har massa hårspännen och inga toftsar och helt plötsligt var det två hårbandsförpackningar för 19 :-

Slutade 16:30 missade zumbapsset för att jag skulle komma hem så sent, men imorgon är det cykling 60 min, woho.Ser på kvnnors hemliga liv- på kanal 3, får väl återgå till det, och imorgon skall jag vara ännu duktigare då skall jag börja på eximationsuppgiften.

Hej hopp nu är det tvshop...hehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar