tisdag 26 april 2011

Lungkapacitet 4,5 L

Idag vaknade man kl 07:00 bara för att man skall till Gårda och gå på ett lungkapacitet test hos Previa. Man gör det varje år och när man skall sommararbeta på International så får man göra det. Jag har 4,5 L och blåser ut (jag tror hon sa ) 3,6 L i sekunden (snabbt). väldigt bar värden var det iallafall, otroligt bra att höra. Efter det så gick jag till nordstan åt fel håll dessutom...jag gick mot bergakungen (Bion) istället för nordstan. Iallafall kom rätt gick inne istan en 1 tills klockan blev 10:00 då öppnar alla affärer. And I was on a mission! Leta badkläder, fick bli bikini i år... mina från förra året är sönder.


Var inne på H&M och provade kläder och annat tills jag tog tag i the mission... fick bli en metallic grå bikini från H&M. så här ser den ut. jag har aldrig haft en sådan här bikini men den var skön och såg någorlunda bra ut på kroppen.













Den andra bikinin är från cubus och jag blev kär direkt när jag såg den. den är brun med blommor på. Och som man sägr när man är där inne... man måste ju ha ett ombyte...













Även nr jag var inne på H&M så ble v jag bara så kär i en BH, och så klart säger man en sån färg har jag ju inte och den sitter verkligen bra och skönt och får brösten att se ännu större ut, Jag tar den. Den är i marin blå och av någon anledning så älskar jag den färgen på tröjor, byxor, killtröjor och allt som har med marinen att göra. är lite av bestatt av färgen. Den är versionen är lite mattare marinblåslaget men det blev inga trosor till för de hade inte min storlek alla andra trosor hade den storleken förutom de jag ville ha störande. Såklart lägger man upp en bild på BH:n så alla kan se hur  man ser ut under...

Underbar dag idag, och Gossip Girl är online now. Fast jag sitter i pensionärsbubblan och gassar med vattenflaskan och datorn...

 Underbart väder också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar